September 11, 2010

【日常】new baby誕生飲み

会社の信頼して尊敬している先輩に
第一子が誕生しました。
その誕生パーティーが今日執り行われました。

なんというか
つい数年前にであってから結婚まで
また子供の誕生まであっという間だったような気がします。
(僕がこんなことを言うのは
すごくおこがましいですが…)

蒲田で飲んで
会話の内容はいつもとかわらない
飲み会の会話です。

本人はどういう風に思っているかは分かりませんが
所々で子供の写真を見せていました。

楽しんでもらっていたようでした。
よかったです。

子供が大きくなったら
みんなでLosAngelesに行って
危ういこといっぱいしましょう。

-eng-
【ordinary】party about born my co-worker's new baby

My respectable co-worker has BABY!!
congratulations!!
So new baby born party took place today.

but this party is normal party,
like an after working.

How should I say...
It is a moment from what he got to know each other
from what he got married,

I don't know what he was feeling,
he was showing us his baby sometimes.
maybe he is so polite for his friend
and lil shy(sorry).

actually,
I'm grad of his enjoying.

when your baby is grown up,
let's go to LA with our familiar DEFINITELY haha.