September 15, 2010

【仕事】厳しい

少々ですが
仕事が厳しくなってきました。
それでも昔に比べると全然量は少ないのですが…

少なく感じるようになってきたのでしょうか?
そうだといいですね。

今日はディレクターやスーパーバイザー立ち会いのもと
参考のためにと、僕のサックでワックな
演技を撮影しました。

作り笑いじゃないことを願います。。

また別に仕事したくないとかって訳ではないですが
責任感のある、上流行程はサポート付きでも
新人さんや僕よりも経験の少ない人に譲ってやるべきだと思います。

そして僕は早く帰るという…

東京はしとしとと
夜な夜な雨が降ったりやんだりしています。
誰カシラの夏の罪を洗い流す雨なんでしょうね。

-eng-
【work】strictly

My works haz got strict lil bit.
but I think it haz actually came down than is used to.

Have I been able to feel that?
I hope so.

I acted to get a references
in front of director and supervisor,
worry about my suck acting..
I hope you didn't fake-laugh after work.

besides
though I don't wanna work hard,
I suppose we should give freshmen and
less experience persons a responsible works.

and I'm gonna go home so early haaha.

now
It is raining outside in Tokio recently night.
like a wiping out someone's summer guilty...