September 7, 2010

【出掛】福岡5日目"まこちゃん結婚式"



福岡5日目は、まこちゃんの結婚式です。
感想から言うと、この上ない感動をもらった式でした。
久々に会う人もたくさんいて
それだけでも死ぬほどうれしいというのに…

実は内緒で、かなり前からこの日のために
まこちゃんと一緒に、あすかちゃんへのサプライズを計画していました。

自分らの出番まで実はかなりドキンドキンだったんです。

式は今までみたことないような催しでいっぱいで
新郎新婦のもてなしの心がふんだんに表れていました。
バージンロードをダンスしながら
新郎新婦を歓迎するオープニングダンス。

人生初のバージンロードを
しかも踊りながら2回もわたることになるとは
俺の踊り、下手クソでごめんね、ふうちゃん。

その他にもプロフェッショナルな余興に
常に心を打たれっぱなしでした。

ちょっとしたトラブルはあったものの
自分らの出し物も無事に終了し
この上ない式を満喫させてもらいました。

改めて

Congratulation MacoChan and AsukaChan.
Thanx a million for inviting and
giving me SO precious thing!!!
I am proud of congratulating with you.

照れるので英語ですいません。

とにかく、すぐに遊びにいきます。
僕は殺したいほどウザイですがかまってください。
ほんとにおめでとう!!お幸せに!!!

-eng-
In the fifth day of Fukuoka,
take place Macochan and AsukaChan's wedding party.

First,
I was totally impressed and moved by this party,
also grad of seeing a lot of friend.

To tell da truth,
I was organize surprising gift for AsukaChan.
with MacoChan and more,
so I was little nervous about it
till starting our sideshow act.

talking about wedding party,
It is so marvelous party I have not ever seen,
so many heartwarming sideshow acts right!!

first Opening Dance,
they let me dance,so great!!
Its my first time to go forward Virgin Load,
besides two times!!!!!
but I am sorry so much about my suck dance FuChan...

thanx for dancing with me.

And I'm beaten by great sideshow acts.
though I got a little trouble,
I was well so much!!

Once again,

Congratulation MacoChan and AsukaChan.
Thanx a million for inviting and
giving me SO precious thing!!!
I am proud of congratulating with you.

Anyhoo,
I'm gonna go playing with you definitely,
even though I was absolutely annoying
like killin me haha!!

I hope you enjoy and keep ROCK!!