April 30, 2011

【日常】トレッキング



山に登って参りました。
山登り自体本当に久しぶりで
ランニングで脚を鍛えているつもりでしたが
ドロップアウトの危険性ははらんでいて不安でした。

渋沢の塔ノ沢に行ってきました。
総量は高尾の4倍くらいでしょうか
兎に角、下山の時は膝が抱腹絶倒していました。

本当に空気、景色が綺麗でした。
山頂から眺める、山々のパースペクティブには
心が洗われます。
言わば、VIEWTIFULです。

山野上で食べる飯はすごくうまく感じますし
時折表れる緩やかな道を、木漏れ日を浴びながら歩く時は
うっとりする優しさを感じます。

それが、中毒性を呼ぶのでしょうね。

ただ、山の天気は変わりやすいし、
山頂付近は死ぬほどに寒い。
+花粉症発症の危険性がある
教訓になりました。

でもすごくLIKE!death:)
-eng-
I went to go hillwalking yesterday in Tonosawa Shibusawa Kanagawa.
It haz been a long time to do that and
it is possible to drop out before getting a top of Mt,
though I'm always running around well.

It's 4 times as far and high as Mt.Takao.
so my knee was laughing aloud when I went down a mountain.

How VIEUTIFUL sight from top.
I could make clean of my mind perfectly.
and feel so delicious foods that eat in mountain,
It is so marvelous to walk in sunshine through leaves.

that's why suffering addict to going hillwalking.

but weather of mountain is easy to change,
I was feeling so cold around top of mountain.
and about to get pollen allergy..
whatever happens,i wanna do that again.