April 17, 2011

【日常】花見

今年は自粛令が出ていたかどうかは忘れましたが
花見を3回も行わせていただきました。

1stは5分咲きの桜木を愛おしい思いを馳せながら
イン代々木公園ディズトリクト

チゲ鍋、音、桜、アルコホール
僕は飛んでしまっていたようです。素敵なパーレーでした。

とにかくパーリーピーポーだらけで、マスって感じでした。

2ndは満開の桜木を煽りながら
イン千鳥ヶ淵サイドオブインペリアルレジデンスlike御薗

代々木と比べると大変差し出がましいですが
とてもおりこうさんで行儀のいい場所でした。

俺よりも日本語が上手な外人さん達とも仲良くなる事ができました。
その後のBPMはまた何処で

3rdは散りつつある桜木と陽気の中
イン新宿御苑

夏を思わせる陽気の中、日光浴と桜木浴を楽しんでいたんですが
急な雨に揺さぶられました。
それでも、御苑で得れるchillは入場料をとるという
そこがミソの現れでしょう。

とにかく欲張って三度も楽しんだ初春です。

-eng-
I've joined cherry party 3times this spring,
though I forget whether I have to care of myself or not.

1st in Yoyogi Park with half way done

chige and sound and VIEWTIFUL cherry and alcohol
I lost myself with happy,great place!!
there are a lot of party people and tons of XXX
like a MASS of joy.

2nd in Chidorigabuchi with blooming perfectly
I felt this park is more peaceful than Yoyogi,
(I don't wanna say Yoyogi is not good right?)

I get to know foreign friend who can speak Japanese
better than me.
(then I'm gonna mention after party "BPM")

3rd in Shinjuku Gyoen with finishing bloom
It is so warm day like summer coming,
but suddenly raining.
still I got great chill over here.

anyway in this spring,
I've been there 3 times,
never mind if you feel that is luxury.