April 16, 2011

【仕事】一難去り

僕には珍しくなくなってきたCrunch timeプロジェクトが
一旦はける事になりました。
おつかれさまでした。

かつて無いほどにタイトなスケジュールに
それほど遅くまで働いてないにせよ
妙に追い込まれる感覚に少し疲れていました。

まあ無事に終わったんでよしにしましょう。
後はもろもろリテイク対応になります。
いつもの流れですが、おおむねいけるでしょうね。

油断はしていませんが、まあ安心しました。
明日は天下の無添加の土曜日です。
のんびりします。

-eng-
today,we got out of current project I've ever seen.
good job:)guys!!

I was getting tired for tight schedule,
though not working overtime less than I used to.

anyway,its ok!!no problem at all,haha
then we will obey some retakes client orders.
I'm never worried about that,for it is ordinary case
of it.

though I don't lost sharp
I got relax and chill eventually.
It is Saturday I could not wait!!
will get almost chillin:D