May 9, 2011

【日常】GW

2011年度のGWも終わりました。
今日から楽しくお仕事の日々がやってきました。

GWは本当に有意義に楽しく送る事ができました。
感謝しています。

初日から登山、23六本木ナイト
456当ての無い旅
7学び、89はchill
五月病どころかふんだんに活力をチャージできました。
てか総じてchillかな。。

やるべき事は決まっています。
今年の目標でもある(とても難しいですが)
目標に対してシンプルになる
という事に精力を費やそうと思います。

まあ、がんばります。

-eng-
Time has passed very soon,
GW is over,so I'm working as usual today.

I've done well GW so much,
TNX so much for getting opportunity to do that.

First,going hillwalking,
2nd and 3rd,Roppongi night party
4,5,6th travel without plan ans info,
7th,study so smart
8,9th get chillin.

I've got a power of activity totally.

anyway in ordinary days,
I have a decision to do from now.
it is "be simple for my own goal as this year resolution".
I'll try to do my best and keep up in my way.