March 7, 2011

【日常】race

raceはraceでもhuman raceの方のraceではございません。
レースです。

日曜日、奇跡的な温和な気温と晴天に恵まれ
目白で行われたレースの応援に行かせてもらいました。
僕の友人の同僚の方達が参加されているレースで
最初から参加するのがはじめてだったのでわくわくしていました。

5kのレースだったのでもう一瞬で終わってしまいました。
実を言うと僕も参加したかったのですが
could not resisterでした。。
今度はなんとか出たいですね。

ちなみにこの日、我らが本拠地表参道では
表参道WEMENSマラソンが開催されていました。

もし僕がフィメールだったら絶対参加していたと思う反面
野生爆弾のくーちゃん似の女の人がいたらなかなかきつかろうと
昨日の出来事を偲んでいる、雨の東京です。

-eng-
【daily】race
It is race,doesn't mean human race,
great to be so warm and sunny day on last Sunday!

in last Sunday,I joined in Mejiro Marathon
to cheer up,my friend and his colleague was taking part in
pace itself.
I'm so exited cos It is first time for me to join at first.

actually I wanted to take part in this race,
couldn't get a registration.
I'll get it next time ha!

beside,there is other race in Omotesando too,
Omotesando Women Marathon.

If I am a woman,definitely join this race
but she is so ugly like a gorilla..
now it is rainy outside.