February 20, 2011

【出掛】snowboard

人生3度目のスノボに連れて行ってもらいました。
本当に毎回どうもありがとうございます。

さすがに1年のブランクがあるので
全くカンは忘れていて、だだ滑りでしたが
初めの時よりかは幾分ましになった気がします。

それにしても
朝の9時頃からよくもまあ5時くらいまで滑れたと思います。
日が暮れてからは、寒い上
雪が凍り始めてこけるにこけれなくなりました。

更に、晩飯で行った
ばあちゃんの居酒屋的なお店は素敵でした。
おいしい日本酒を熱であおりすぎて
寝てしまいましたが、また必ず訪れようとおもいます。

今日は今日で新宿で
弟のライブがありました。
こっちもこっちで熱がはいってて見直しました。

もはや寝る以外にやる事がありません。

-eng-
I went snowboarding,
that is 3rd snowboarding so far,
THANKS FOR INVITING ME.

I was almost slipping,cos it's after absence of 1 year,
but I slightly feel getting better compared with 1st try.

so I was surprised with our riding from 9 am to 5 pm,
after sunset,with freezing snow,
I never wanted to slip at all.

besides,it was so fantastic restaurant that we had a dinner.
like a grandmother kitchen.
I got drunk with marvelous sake as much as I can't awake,
but I definitely come again!

And today.
It is day of my brother's live.
I was so moved by brother's activity,
actually I don't wanna write like that,haha.

uhu
There is nothing other than getting sleep today.
G'night.zzz