February 6, 2011

【日常】42kは遠い

今日はLSDで20k走りました。
LSDなので、初めの間は心肺機能の疲労はほとんどなく
こんな事で練習になってるのカシラとすんごく疑問でした。

しかし、17kを越えたところから
かつて無いほどの空腹が僕を襲い始めました。
一気に息が上がり、集中力が切れすごくきつかったです。

1400kcal近く燃やしたんで、そらそうでしょうね。

フルマラソンではこの2倍以上です。
このままではdeathDEATH。

時間はまだあるので
じっくりトレーニングするのと
LSDやる時は軽くカーボンとってから練習します。
スタービングすぎて、その後食い過ぎました。

-eng-
I've ran 20k with LSD,
at first I don't feel getting tired.
so I wonder if it is efficient to get beyond or not.

However,when I reach for 17k,
I was suffering from starving I've never felt,
then lost concentration and almost got tired.

finally I burned nearly 1400kcal.

In full range marathon,
It is twice as long as I've done today.
can't finish at all so far!

I definitely have some food
before running long distance in next time.
I got a lot of meal after running,ha:p