November 19, 2010

【日常】荻窪西荻窪

昨日はトモダチと荻窪でお好み焼きパーリナイを
執り行いました。

まあ数々の事件がおこりました。

■とりあえず集合場所を西荻窪と荻窪を間違えた。
しかも間違ってる方にみんな呼んだ。

■西荻窪、荻窪間一駅の移動をバスで移動した。

■信号でバスの横に停車する家族ずれの車の中
後ろにのせられた2人の子供が2人ともiPod。

僕は元々お祭り人間なんで
お酒が入ったら何にも気にしないマンになります。
なのでなんて事は無いですが、iPodは不穏なものを感じました。

嘘ですが"そうはい神崎"と叫びたくなる衝動を抑えかねました。

何にせよ良い吞みと良いお好み焼きでした。

-eng-
I took place The Okonomiyaki party in Ogikubo
yesterday night.
Well,there is so many accidents.

We mistook Ogikubo and West Ogikubo,
besides we let them all go to West Ogikubo.

We went to Ogikubo by bus..
if we got a train,so closer,
cos of one stop from West Ogikubo...

When I was getting on the bus,
I saw two kids that was sitting backseat
with listening to music with parents.
so painful..

cos I'm totally party people,don't care
about anything.
but I feel pain about iPod case.
It is so hard to not shout
"Stop Music and talk each other".

anyway
I was satisfied with nice Okonomiyaki
and drinking and smiling so much.