November 28, 2010

【日常】鍋

昨日は鍋パーリナイにおよばれしました。
去年も誘ってもらった時と同じく
うまうまの鍋は、俺をわんぱくにしてくれました。

実は朝からお手伝いという名目で参加し、築地や色々紹介してもらって
それだけでも腹一杯になるくらい楽しかったのですが
俺の誕生日が近いという事もあって

毛糸のパンツ 他
という素敵なプレゼントもいただきました。
definitely get funky freshです。

ランニングのせいかはどうか分かりませんが
酒に酔うのが早くなってしまい
気がついたら寝ていました。

みなさんほんとにえのせんすがよろしい。
なごりおしくてけせません。
以上

-eng-
【living】Japanese nabe party night an Kyone house
I was invited nabe party yesterday,
It is so delicious and fun as much as hold last night,
I was so kiddy like fun.

I actually joined in morning, introduced Tsukiji
and more,though It's not only things but
got a present for my birthday from All.

nit under-wear and more..
I love it so much,like got funky fresh!!

I'm not sure reason that I have been able not to drink,
It seems like I got sleep early last night.

all has definitely nice sense of Art,
and It is hard to erase for me.

that is all.