November 23, 2010

【日常】俺の為に

僕の為に友達が飲んでくれました。
死ぬほど、というかそいつらの為には死ねるほど
嬉しかったです。

なんか身の回りが複雑にいろいろ絡みあって疲れてたんですが
Get funky freshできました。

今度は僕が絶対に絶対に…
お返しします。

-eng-
My Men and Wemen took place a party for me today,
thanx a million for your kindness
as I can pass away for you.

Recently I've been so tired about my complex surroundings,
but I got a funky fresh right now.

I will just do for you soon,
totally totally totally!!!