November 10, 2010

【日常】成長

ランニングを初めて結構たちます。
その成果がちょこちょこと見え始めてきました。

もう5,6kmでは
満足できなくなってきました。
もっともっとーと俺の脳は求めます。

しかし朝走ると、時間の制約から
あまり長い距離走る事ができません。

楽しみは休みにとっておきましょう。
長い距離を走って、長い間自分の体を痛めつけ続けたいとは
俺のMさも年の瀬に近づくにつれ、際立って参りました。

-eng-
【ordinari】grow up
It has been long time that I've started running
every morning,so I'm satisfied with my running record.

I've not been enough to run 5,6km so far,
"MORE,MORRRE"my brain shout out!

But in morning,I can't get a lot of time to run,
so I'm looking forward to running so long
in weekend.

That is very funny thing to damage myself..
my masochistic character is growing up,
as it is close to this year's end recently.