December 30, 2010

【日常】医学

現代の医学はさすがです。
おじさんはため息がしばしば漏れますよ。

僕は扁桃腺がでっかいので
年に1,2回熱が出るんですが
あんまりきついとき以外医者に行きません。
じっくり直すスタイルをとる訳です。

そして今日、昨日からの風邪のため医者に行きました。
理由はインフルかもしれんというのと
ダルかったからです。

出された薬。。
飲んだら速攻、全快しました。
インフルでも無かったし安心しました。

ダルもダルくなることあるんかなって
寒い事を考えていますと、貴方も風邪を引いてしまいます。
飲み会が多いシーズンですので気をつけて!!

-eng-
【Daily】medical developing
I respect today's medical developing.

I got a cold a couple of times per an year,
but I don't go to hospital without a fever.

and today I went to hospital,
that's why I wanted to know whether I got a flu or not,
and it was so so frustrating,

unbelievable I got quite well when I took a medicine
doctor gave me,besides no flu at all.
I'm so cozy along now.

take care everyone!!